Arslan Bulut dostumun sorusuna cevap: “Kimin aklı” diye sormuşsun. Bunu akıl eden ve uygulayan ancak “Türk /Türklük düşmanı” olmalıdır. .Öyle ise gayet akıllıca hareket etmiştir / etmektedir. Bunu iyi birşey zannedip uygulayan; bu ittifaka hizmet edenin ise zaten aklı yoktur. 🤣🤔 “Akıl” dan bahsedilemez. Akılsızdır, çünkü…
Şimdi karar vaktidir. Sadece Türk milliyetçileri için değil, bütün Türk Milleti için… Herkes nerede duracağına karar vermelidir. Sadece iki şık vardır: YA ZİLLET … ( Paçavralar altında “Apo’ya özgürlük” diyenlerin yani) YA DA ZİLLETE BAŞKALDIRI ..
Elde al Bayrak koşanların yanı…
ÜLKÜ PINARI sonuna kadar Türk milletinden, Türkiye Cumhuriyeti Devleti’nden, egemenliğin millete ait oluşundan, Atatirk’ten yana ve taraftır…
Parlamenter sistem, kuvvetler ayrılığı, hukukun üstünlüğü ve laiklik vazgeçilmezlerimizdir.
yau ” ey regip” okuyanların; ya İstiklal Marşı haykıranların yanında olacaksın!..
Ya “Ulus devlet” ten yana olacak, ” olmazsa olmaz” diyeceksin; ya da “ulus devlet olmasa da olur” diyenlerle beraber olacaksın.
27 Haziran 2026
Şevket Bülend YAHNİCİ
