Bir tarafta ABD’nin verdiği “meşruiyet”, diğer tarafta millî egemenliğimiz!

Sizce, bu alışverişin kazananı ve kaybedeni kim?!..

Türkiye’de kendisini ABD’nin Büyükelçisi değil de “Sömürge Valisi” zanneden bir Tom Barrack var. Bir de kendisini “Ekümenik” zanneden Fatih Kaymakanlığı’na bağlı Fener Patriği Bartholomeos…

Allah aşkına, bunlar kendilerini ne zannediyor?

Heybeliada Ruhban Okulu’nu Türkiye Cumhuriyeti Devleti kapatmadı ki, Millî Eğitim Bakanlığı ve Türkiye Cumhuriyeti Devleti’nin denetiminde olmayı içlerine sindiremedikleri için kendileri kapatmıştı.

Şimdi ne olacak?

ABD destekli Fener Patriği Bartholomeos, Heybeliada Ruhban Okulu’nun Türkiye Cumhuriyeti Devleti’nin ve Millî Eğitim Bakanlığı’nın denetiminde faaliyette bulunmasına razı mı oldu?

Yoksa, Türkiye Cumhuriyeti Devleti adına birileri Fener Rum Patriği Bartholomeos’un “Ekümenik” olmasının yolunu mu açmış olacak?

Asla bu mümkün olamaz. Türkiye Cumhuriyeti Devleti’nin millî egemenliğini tanımayan ve Türk Millî Egemenliği’ne saygı duymayan için yapılacak işlem bellidir.

Derhal ve behemehal Türk vatandaşlığından çıkarırsınız. Ruhban okulu için istedikleri tavizi veren bir ülkeyi bulabilirlerse, orada ideallerini gerçekleştirirler.

Türkiye’de din ve vicdan özgürlüğü vardır. Ancak millî egemenliğimiz için bir tehdit unsuru oluşturmamak şartıyla…

Bir de Tom Barrack’ın hadsizliğine bir bakınız lütfen:
Barrack’dan Türkiye ve Erdoğan yorumu: ‘Meşruiyet veriyoruz’
25 Eylül 2025 – https://www.bbc.com/turkce/articles/cvg91j6jd0ro

ABD Büyükelçisi Tom Barrack da “istenmeyen adam” ilan edilmelidir.

Şimdi kendi kendimize soralım; bir tarafta ABD’nin verdiği “meşruiyet”, diğer tarafta millî egemenliğimiz!

Siz olsanız hangisini tercih edersiniz?

“Meşruiyet” Her neyse…

20 Haziran 2026

ÜLKÜ PINARI


Yorum bırakın