
CHP ve İYİ Parti başta olmak üzere kendilerine muhalif olan herkese “ZİLLET” sıfatını takarak veryansın edenler 7 Ekim günü bu memlekette (TBMM’nde) Cumhuriyet tarihinin, hatta belki de Türk milletinin varolduğu günden bu yana tarihinin en büyük “zillet”ini yaşadığının ve bu “zillet”li halin müsebbibi olduklarının inşallah farkındadırlar. Hal ve gerçeğin böyle olduğu kendilerine her vesile ile hatırlatılmalıdır. “Mustafa Kemal’in askerleriyiz” diyene ihraç, “biji serok Apo” diyene iltifat ve itibar. Millet bu 7 Ekim’i unutmayacak, tarih müsebbipleri affetmeyecektir…
Devlet bey ne kadar haklıymış; Anayasa Mahkemesi’ne “DEM derhal kapatılmalıdır” diye bağırırken, 7 Ekim’de TBMM çatısı altında yaşanan rezalete ne diyecek bakalım? Hem O ne diyecek, hem Anayasa Mahkemesi ?..
Yargıtay Cumhuriyet Başsavcılığı işlem başlattı mı ki?…
“Egemenlik kayıtsız şartsız Milletindir…” halbuki… Apo’yu ve çetesini bu egemenliğe ortak etme gayreti sadece DEM için kapatma/kapatılma sebebi değildir; bu gayret sahipleri de Anayasayı, kanunları ve bilhassa Siyasi Partiler Kanunu’nu ciğnemektedirler. “Çaldığım düdük, dediğim dedik” kafası demokrasiye uymaz.🤔 Hukuk ya vardır, ya da yoktur. Hukuk varsa ve olacaksa bunlar olamaz. “Biji serok Apo” hukukun kabul edeceği bir iş degildir. O oturumu yöneten hanımın yaptığı konuşma TBMM iç tüzüğünü ihlaldir. TCK’na aykırıdır. Siyasi Partiler Kanunu’na göre bu konuşmanın yapıldığı partiye soruşturma gerektirir.
10 Ekim 2025
Şevket Bülend YAHNİCİ
