Milli Egemenlik Platformu’nun yeni hamlesi: 11 Mayıs 2025 günü Ankara’da Gençlik Buluşması

Gençler ‘Millî Egemenliği’ konuşacak…

Milli Egemenlik Platformu’nun siyaset dışı ve siyaset üstü yapısı altında buluşan demokrasi, adalet, hukukun üstünlüğü, vatan bütünlüğü, milletin birliği ve Cumhuriyetin kuruluş felsefesi etrafında bir araya gelen genç kardeşlerimiz, 23 Nisan 1920’de “egemenlik kayıtsız şartsız milletindir” diyen kurucu iradenin emaneti olan MİLLİ EGEMENLİK konusunu görüşecekler; emanete sahip çıkmanın yolunda yapılması gerekenleri konuşacaklar. Dileriz memleketin hali ve geleceği için hayırlara vesile olur. Gençlere çıktıkları yolda başarılar diliyoruz.

Aydın eski milletvekili Ali Uzunırmak dostumuz sosyal medya X hesabından bu güzel buluşmayı duyuran bir paylaşım yapmış:

“Türk milleti, geleceğimiz için önemli, öncelikli gündemimiz olmalı.
Günümüzü, saatimizi buraya ayarlamalıyız, ayırmalıyız!

11 Mayıs 2025 (pazar)
Saat: 13:00
Büyük Tiyatro Salonu,
Gençlik Parkı – ANKARA”

Büyük Önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün gençlere güvenini, “Gençler! Cesaretimizi kuvvetlendiren ve devam ettiren sizlersiniz. Ey yükselen yeni nesil, istikbal sizsiniz. Cumhuriyeti biz kurduk, onu yüceltecek ve yaşatacak sizlersiniz”cümleleriyle ifade etmiştir.

Milli Egemenlik Platformu’na bu güzel ‘GENÇLİK BULUŞMASI’ için çok teşekkür ederiz.

05 Mayıs 2025

Şevket Bülend YAHNİCİ


Yorum bırakın